JOCO Björneborg

JOCO Björneborg

Victory Living Ky - verkkokaupan sopimusehdot

1. Yleistä

Nämä sopimusehdot sisältävät Victory Living Ky:n (jäljempänä "Palveluntarjoaja") verkkokaupan ("Palvelu") käyttöä koskevat ehdot sekä tuotteiden tilausta, toimitusta ja palautusta koskevat ehdot.

Palvelun käyttäjä ("Asiakas") hyväksyy nämä ehdot käyttäessään Palvelua, rekisteröityessään Palveluun tai ostaessaan tuotteita Palvelusta.

Palveluntarjoajan yhteystiedot: Victory Living Ky, Y-tunnus 2839119-7. Asiakaspalvelu: joco.bjorneborg@gmail.com

Palvelun sisällön kaikki oikeudet kuuluvat Palveluntarjoajalle.

Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Asiakas hyväksyy muutokset Palvelua käyttäessään. Kulloinkin voimassaolevat sopimusehdot ovat nähtävissä Palveluntarjoajan kotisivulla.

2. Henkilötiedot

Tilauksen voi tehdä vähintään 18-vuotias luonnollinen henkilö, joka ei ole holhouksenalainen. Verkkopankilla tai luottokortilla maksettavan tilauksen voi tehdä 15-vuotias henkilö.

Asiakkaan tulee tilausta tehdessään luovuttaa Palvelun vaatimat henkilötiedot.

Henkilötiedot tallennetaan Palveluntarjoajan ylläpitämään asiakasrekisteriin. Henkilötietojen käyttö on kuvattu rekisteriselosteessa, joka on nähtävissä Palveluntarjoajan kotisivulla Rekisteriseloste

Palvelun käyttöoikeus on henkilökohtainen eikä sitä koskevaa käyttäjätunnusta tai salasanaa saa luovuttaa kolmansille osapuolille. Rekisteröitynyt Asiakas on vastuussa siitä, että hän säilyttää Palvelun käyttäjätunnuksen ja salasanan sekä muut mahdolliset tunnistamiseen liittyvät tunnukset asianmukaisesti.

3. Tuotteiden tilaaminen, toimitustavat ja maksutavat

Kunkin tuotteen hinta- ja saatavuustiedot sekä käytettävissä olevat toimitustavat ja toimituskulut ilmoitetaan Palvelussa.

Asiakas voi tehdä tilauksen Palvelussa joko ilman rekisteröitymistä, rekisteröidyttyään Palvelun käyttäjäksi. Ilman Palveluun rekisteröintiä tehtävissä tilauksissa on käytettävissä vain verkkomaksu sekä luottokorttimaksu. Tehty tilaus sekä Asiakkaan valitsemat toimitustavat ja -kustannukset sitovat Asiakasta Palvelussa tehdystä tilauksen vahvistamisesta alkaen.

Tilatut tuotteet toimitetaan noin viikon kuluessa tilauksesta. Toimitustavat ovat:

• nouto varastolta Liisankatu 26 as 21, Pori

• nouto Postin toimipisteestä

• nouto Postin pakettiautomaatista

• kotiinkuljetus (toimituskulut veloitetaan erikseen)

Tilauksia toimitetaan Suomen alueella. Kotiinkuljetus ei ole mahdollista kaikkiin postinumeroihin.

Verkkopalvelussa käytössä olevat maksutavat ovat:

• lasku (Klarna)

• tili (Nordea verkkopankki)

• Mobile Pay ( puh. 044 317 5859 )

• Siirto (Nordea)

• Visa, Mastercard ja Amex

Maksutapojen palveluntarjoaja on iZettle Oy. Lasku- ja tiliostosten yhteydessä Klarna Oy tekee luottopäätöksen, jolloin Asiakkaan luottotiedot voidaan tarkistaa. Asiakas antaa Klarna Oy:lle suostumuksensa henkilötietojen käyttöön luottotietojen tarkistamista varten, mikäli Asiakkaan valitsema maksutapa sitä vaatii. Luotonmyöntäjänä toimii Klarna Oy ja Asiakas antaa suostumuksensa sille, että Palvelu luovuttaa Klarna Oy:lle maksutavan vaatimat tiedot. Palveluntarjoaja ei tallenna maksun välittämiseen tarvittavia tietoja (mm. luottokorttinumerot).

Klarna Oy:n tarjoamissa maksupalveluissa sovelletaan Klarna Oy:n lasku- ja tililuottoehtoja sekä kuluttajaluottotietoja (SECCI) koskevia ehtoja. Asiakas on velvollinen tutustumaan ja hyväksymään Klarna Oy:n ehdot käyttäessään Klarna Oy:n tarjoamia maksupalveluita. Ehdot on linkitetty Palveluun ja ne ovat saatavilla myös https://www.klarna.com/fi/ehdo... linkki.

Muiden luottokorttitarjoajien kautta tehtävissä maksuissa sovelletaan kunkin luotonantajan ehtoja. Palveluntarjoaja ei tallenna maksun välittämiseen tarvittavia tietoja.

Palveluntarjoaja pidättää oikeuden tilauksen perumiseen "selvien hintavirheiden" kohdalla, jolloin tuotteen hinta Palvelussa poikkeaa merkittävästi ja selvästi huomattavasti tuotteen oikeasta hinnasta. Näissä tapauksissa hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että Asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

4. Tilauksen peruuttaminen ja palautusoikeus

Toimitetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus tavaran vastaanottohetkestä lukien. Tuotetta ei voi vaihtaa toiseen tuotteeseen palautuksen yhteydessä. Jos Asiakas haluaa vaihtaa tuotteen, alkuperäinen tuote palautetaan, ja vaihtotuotteesta tehdään uusi tilaus.

Tuotteet voi palauttaa postitse tai toimittamalla osoitteeseen JOCO Björneborg / CO Marmela Liisankatu 26 as 21, 28100 Pori, Finland. Palautuksesta korvataan tuotteen painon ja koon mukaan valittu käypä postitusvaihtoehto. Korvaus maksetaan tilille sen jälkeen, kun palautuksen on katsottu täyttävän takuun täyttymisen ehdot.

Tuote tulee lähettää takaisin käyttämättömänä myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Asiakkaan tulee säilyttää tilauksen lähetyspakkaus tai paketoida tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä. Asiakasta pyydetään lähettämään sähköpostite syy palautukseen osoitteeseen joco.bjorneborg@gmail.com

Asiakkaan on pidettävä tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran. Mikäli palautettua tuotetta on vastoin Asiakkaalle kuuluvaa huolenpitovelvollisuutta käytetty, voidaan Asiakkaalta periä tuotteen arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti sekä lisäksi palautuskulu.

Tuote ei ole käyttämätön, jos tuotteessa on selviä kulumisen merkkejä ja/tai likaa. Palautuksen tulee sisältää alkuperäispakkaus sekä kaikki pakkaukseen kuuluneet osat, dokumentit ja pakkausmateriaalit. Asiakkaan toiveiden mukaan valmistetuilla tai muunnelluilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi Asiakkaiden toiveiden mukaan kustomoidut tai mittojen mukaan valmistetut tuotteet.

Asiakkaalla on myös oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän sisällä tilauksen viimeisen tuotteen tai viimeisten tuotteiden toimituspäivästä. Asiakkaan tulee ilmoittaa Palveluntarjoajalle säädetyssä määräajassa (14 päivää) yksiselitteisesti ja kirjallisesti, esim. sähköpostilla, ilmoitus peruutusoikeuden käyttämisestä.

Mikäli Asiakas ei nouda tuotetta postista tai muusta toimitustavan mukaisesta toimituspaikasta ja tuote palautuu Palveluntarjoajalle, Palveluntarjoajalla on oikeus veloittaa Asiakkaalta toimituksen palautuksesta aiheutuvat suorat ja välittömät kustannukset. Veloitus voidaan toteuttaa kuittaamalla se maksun palautuksesta Asiakkaalle.

Kun Asiakkaan palautus on käsitelty, Palveluntarjoaja hyvittää palautusta vastaavan summan mahdollisimman pian alkuperäisen tilauksen maksutavan mukaisesti. Palautusta ei makseta rahapalautuksena vaan hyvitys toteutetaan alkuperäisen maksutavan mukaisesti. Jos Asiakas palauttaa kaikki tilauksen tuotteet, Palveluntarjoaja hyvittää myös toimituskulut.

5. Takuu

Palveluntuottaja myöntää tuotteille erillisen takuun. Jos tuotteessa on valmistusvirhe ja asiakas viipymättä ilmoittaa siitä palveluntuottajalle, tuote korjataan tai korvataan. Mikäli korjausta ei voida suorittaa, Palveluntuottaja voi toimittaa uuden vastaavan tuotteen. Asiakkaan suostumuksella Palveluntuottaja voi toimittaa myös ominaisuuksiltaan vastaavan tuotteen. Takuu ei koske käytössä kulumisesta johtuneista vioista tai vastoin ohjeita pestyjä tuotteita.

Asiakas on velvollinen noudattamaan tuotteiden käyttö- ja pesuohjeita takuuehtojen mukaisesti. Takuun voimassaolo alkaa toimituspäivästä.

6. Palveluntuottajan virhevastuu

Palveluntarjoajalla on kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu myymistään tuotteista. Tuotteen virhetilanteessa Asiakkaan on aina otettava yhteyttä ensin asiakaspalveluun lähettämällä sähköpostia osoitteeseen joco.bjorneborg@gmail.com tai verkkopalvelun palautelomakkeen kautta. Kuluttaja-asiakkaalla on mahdollisuus saattaa palveluntarjoajan ja asiakkaan välinen sopimusta koskeva riitaisuus kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Mahdollisiin Asiakkaan ja Palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

7. Evästeet ("Cookies") ja käyttötietojen hyödyntäminen

Palvelussa voidaan käyttää ns. evästeitä ("cookies") verkkokäytön seuraamiseen. Eväste on lyhyt tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän kiintolevylle. Evästeiden avulla Palveluntarjoaja voi kehittää palveluaan entistä asiakasystävällisemmäksi ja tarjota asiakkailleen kohdennettuja tuotesuosituksia, tarjouksia ja etuja.

Palvelun käyttäjän verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet oletusasetuksin, mutta käyttäjä voi myös torjua evästeiden käytön oman selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimestaan Palvelun käytön jälkeen. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista saa selaimen valmistajan ohjeista. Jotkut palvelut voivat edellyttää evästeiden hyväksymistä toimiakseen. Suosittelemme, että Asiakas ei estä tai poista evästeitä tietokoneeltaan.

Asiakas antaa suostumuksensa siihen, että Palvelu voi rekisteröidä sen käytön yhteydessä selainta koskevia tietoja, kuten tiedot Palvelussa vierailun kestosta, tiedot Asiakkaan selaimen ohjautumisesta Palvelun sivustolle, Asiakkaan IP-osoite jne. Näihin tietoihin ei sisälly Asiakkaan yksilöintitietoja ja niitä käytetään analysointi- sekä asiakasprofilointitarkoituksessa.

Palveluntuottajalla on oikeus käyttää Palvelun käyttämisessä syntyneitä, Palvelun toimivuuteen tai käytettävyyteen liittyviä tietoja Palvelun kehittämisen ja ylläpidon tarkoituksiin. Palveluntuottajalla on oikeus käyttää näitä tietoja uusien järjestelmien kehittämiseen sekä luoda niiden avulla uusia palvelumalleja tai toiminnollisuuksia sekä käyttää niitä elinkeinotoiminnassa tai hakea niille erilaisia oikeudellisia suojauksia. Tässä kohdassa tarkoitettuihin tietoihin ei sisälly henkilö- tai muita Asiakkaan tunnistetietoja vaan tietoja käytetään anonyymissä muodossa.

Palveluntarjoajalla tai sen kanssa samaan yrityskokonaisuuteen kuuluvalla yrityksellä tai muulla yhteistyökumppanilla on oikeus käyttää Asiakasta koskevia tietoja sähköiseen suoramarkkinointiin ja Palveluntarjoajalla on oikeus luovuttaa tietoja yllä mainituille tahoille. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa sähköistä suoramarkkinointia koskeva suostumus sekä Palveluntarjoajan oikeus luovuttaa tietoja yllä kuvatun mukaisesti milloin tahansa ilmoittamalla siitä Palveluntarjoajalle Peruutus koskee kaikkia tahoja.

Asiakkaan kieltäessä henkilötietojen tai suoramarkkinoinnin Palveluntuottajalla on oikeus säilyttää Palveluntuottajan omiin tarkoituksiin tarvittava tiedot (mm. ostohistoriat) edellyttäen, että ne eivät ole yhdistettävissä Asiakkaaseen.

Palveluun liittyvien henkilötietojen käsittelystä on lisätietoa Palvelua koskevassa rekisteriselosteessa Rekisteriseloste

8. Palveluun liittyvät oikeudet ja kolmansien osapuolten aineisto

Palvelu on kokonaisuudessaan Palveluntuottajan omaisuutta ja kaikki siihen liittyvät oikeudet säilyvät Palveluntuottajalla. Palvelun sisällön tai sen osan kopioiminen on kiellettyä. Palvelusta saatavissa olevien tuotetietojen tai -kuvien, tuotemerkkien, tavaramerkkien tai muiden tunnusten käyttäminen muussa kuin kulloinkin voimassaolevan lain puitteissa on kiellettyä.

Palvelussa voi olla linkkejä kolmansien osapuolten omistamille tai ylläpitämille sivuille ja sisältöön. Asiakkaan siirtyessä tällaisille sivuille Asiakkaan on tutustuttava ja hyväksyttävä niiden mahdolliset käyttöehdot. Tällaiset sivut eivät ole Palveluntuottajan hallinnassa eikä Palveluntuottaja vastaa niiden sisällöstä.

9. Palvelun käyttöön liittyvä vastuunrajoitus

Palveluntuottaja ei takaa sitä, että Palvelua voidaan käyttää keskeytyksettä tai virheettömästi. Palvelu on Asiakkaan käytössä siinä muodossa kuin se kulloinkin on. Palveluntuottaja pidättää oikeuden tehdä Palveluun muutoksia tai rajoittaa pääsyä Palveluun milloin tahansa. Palveluntuottaja ei vastaa Palvelun käytettävyydestä, saatavuudesta tai virheettömyydestä.